STRONA GŁÓWNA

Co byś zrobił gdyby Twoja sprzedaż wzrosła o 30%? Na co byś wydał pieniądze gdybyś miał ich 30% więcej? Na wycieczkę, może na swoje hobby?

 

Czy zdarzyło Ci się kupić produkt którego wcześniej nie widziałeś?

 

Każdy z nas kupuje wzrokiem, w dobie internetu, galerii handlowych, dziesiątek billboardów. Zanim coś kupimy musimy to oglądnąć, poczuć produkt, który nas interesuje. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przedstawienie swojego towaru, a zdjęcie produktowe to nie tylko bezmyślny obraz. Ma ono przedstawiać najważniejsze cechy naszego artykułu, to jakim on naprawdę jest, ma jednoznacznie pokazać nabywcy, że właśnie tego potrzebuje.

 

Czy liczyłeś kiedyś ilu Twoich klientów kupuje u konkurencji? Zastanów się czym to jest spowodowane. Popatrz na zdjęcia swoich towarów i powiedz sam, czy to co widzisz na zdjęciu zachęciłoby Cię do zakupu?